Tuesday 5 July 2011

K-Pop Malaysia

Posted by Afni Amzah at Tuesday, July 05, 2011

Asslamualaikum semua..

Tadi time aku pusing-pusing kat dalam dunia internet, aku ada terjumpe band K-Pop pertama Malaysia yang lebih dikenali dengan nama 24.7 dan sekarang dah bertukar kepada Max 247.

Disebabkan ramai gadis-gadis cantik kat Malaysia ni menggilai kumpulan K-Pop maka wujud lah kumpulan mereka ni. Agak-agak lah nk tiru K-Pop pun, kalau dah muka jawa nak jadi muka orang korea payah lar woi! Aku rasa kalau SS501 kesayangan aku tengok mahu menangis kot. Buruk doe! Haish! Nak je aku lempang budak-budak ni. Memalukan rakyat Malaysia betul. Korang ni dah bukan K-Pop, korang ni MOP.



Yang tengah tu mengancam siot. Dah lar perut buncit. LOL





Aku harap kaum lelaki mulai faham kenapa gadis Malaysia suka lelaki Korea.






Korang tak cute OK! Geli lar! Kalau aku jadi photographer memang aku hempok kepala budak ni.



Kepada kumpulan Max 247 aku bukan nak kutuk korang tapi kalau dah lelaki tu buat lar cara lelaki. Ni dah macam nyah dah aku tengok. Tak payah nak berlagak kiut miut sangat lar. Perempuan tengok tak tergoda OK. Kitaorang geli adalah. Hais! Kalau betul pun korang minat sangat dengan K-Pop, jangan lah sampai nak perbodohkan diri sendiri. Berbangga lah dengan identiti kita sendiri. Malaysia kan ada kumpulan indie yang boleh kita ikut dan boleh kita bangga. Kalau pun korang nak buat kelainan, ini bukan kelainan yang rakyat Malaysia nak. Mungkin korang boleh ikut mereka tapi jangan tiru 100%. Be truly Malaysian!




Ini baru K-Pop :)

0 comments:

Post a Comment

 

Looking For The Sunshine Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei